KOMUNIKACJA W BIZNESIE

Dobór narzędzi i obsługa komunikacji ofert, akcji promocyjnych i marketingowych, obsługa dedykowanych infolinii, kampanie sms i e-mail.
Szczegółowe raporty i rekomendacje, dotyczące przyszłych założeń i rozwoju.


Proponowane moduły:

• INFOLINIA


W dzisiejszych czasach, kiedy konkurencyjność na rynku jest bardzo wysoka na sile zyskuje stawianie na jakość kontaktów z klientami. Posiadanie własnej infolinii jak się już okazało jest niezbędnym elementem kreowania profesjonalnego wizerunku przedsiębiorstwa. Infolinie pozwalają nie tylko na ułatwienie, ale i przyspieszają kontakty z klientami.

    Ten typ marketingu bezpośredniego znajduje jednak główne zastosowanie w:

  • skutecznym i szybkim pozyskiwaniu klientów
  • aktywizowaniu obecnych do skorzystania z nowej oferty
  • rozwiązywanie problemów klientów
  • dostarczenie klientom informacji dotyczących oferty firmy

Nasze długoletnie doświadczenie pokazuje, że dla każdego z naszych partnerów jesteśmy w stanie zaproponować idealnie dopasowane do jego potrzeb rozwiązanie ( infolinia przychodząca bądź wychodząca ), które w długofalowej perspektywie przełożyło się na zwiększenie zysków firmy m.in. dzięki stabilnej liczbie klientów. Infolinia w każdej firmie stanowi fundament w budowie Kompleksowego Systemu Obsługi Klienta – opracujemy dla Ciebie rozwiązania „szyte na miarę” złożone z najskuteczniejszych narzędzi komunikacyjnych i badawczych.

• OBSŁUGA KAMPANII SMS/E-MAIL


Kampanie sms i e-mailingowe łączą w sobie prosta forme, szeroki zasięg oraz ściśle sprecyzowana grupę docelową.

    Dlaczego wciąż warto przeprowadzać kampanie SMS?
  • są one bowiem skutecznym narzędziem komunikacji bezpośredniej,
  • dają w pełni mierzalne efekty działania,
  • w połączeniu z pozostałymi narzędziami marketingowymi zwiększają siłę dotarcia z interesującym nas przekazem.

Poznaj kilka zalet, a także przykładów zastosowania kampanii SMS.

Klient: Branża motoryzacyjna.

Co zyskujesz?

   • Lojalność konsumencką dzięki akcjom promocyjnym i specjalnym,
   • Obniżenie kosztów zarówno komunikacyjnych, jak i promocyjnych.

Jak możesz wykreować kampanię SMS?

   • SMS-y marketingowe:
PRZYKŁAD: Przypominamy o wymianie opon. Tylko teraz atrakcyjne ceny wymiany wraz z możliwością przechowywania sezonowego opon. Umów się już dzisiaj – szczegóły na naszej stronie www.

   • kampanie SMS promujące Dni Otwarte w salonie czy wyprzedaże:
PRZYKŁAD: Już jest! Nowa wersja BMW 7. W dniach 5-7 listopada zapraszamy do naszego salonu na Dni Otwarte.


Klient: Agencja reklamowa

Co zyskujesz?

   • skuteczne rozwiązania wspomagające Twoją sprzedaż,
   • kampanie szytą na miarę potrzeb Twojej marki – stargetowana grupa docelowa oraz najlepszy moment na przeprowadzenie kampanii

Jak możesz wykreować kampanię SMS?

   • konkursy i loterie promujące markę bądź produkt, a także generowanie wzrostów sprzedażowych:
PRZYKŁAD: Weź udział w konkursie! Zarejestruj się na stronie loterii i wygraj nawet 200tys! Szczegóły na stronie www – czekamy na Ciebie.
   • kampanie SMS wspierające sprzedaż:
PRZYKŁAD: Ostatnie dni super oferty! Najnowszy zapach dla Niej i dla Niego w cenie 120zł. Oferta ważna tylko do 09.06.2017. Zapraszamy do naszych perfumerii bądź do sklepu online.

A co może zyskać Twój biznes wdrażając rozwiązanie jakimi są powiadomienia SMS?
   • wizerunek nowoczesnej i pro-klienckiej marki
   • spersonalizowany system przypomnień
   • skuteczny, a przy tym bardzo szybki kanał komunikacji z Twoimi klientami

Klient: branża motoryzacyjna
Co zyskujesz?

• sprawną komunikację z klientem
• podniesienie jakości obsługi klienta
• realne obniżenie kosztów działań promocyjnych i komunikacji

Jak możesz wykreować kampanię SMS?

• wiadomości SMS przypominające o przeglądzie technicznym, czy wymianie oleju:
PRZYKŁAD: przypominamy, iż 27 maja mija termin ważności przeglądu technicznego Twojego pojazdu. Zapraszamy do nas z dowodem rejestracyjnym.
• SMS marketingowy:
PRZYKŁAD: Przypominamy o wymianie opon na zimowe. Tylko do 20 października zyskasz 15% rabatu na ich wymianę. Szczegóły na naszej stronie www. Zapraszamy.

A jak obecnie kształtuje się rynek kampanii e-mailingowych?

Czy w czasach masowych wysyłek maili warto inwestować jeszcze w ten rodzaj komunikacji?
Okazuje się, że jednak tak. Wciąż jest to najtańsza i najbardziej skuteczna forma nie tylko pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych, ale również podtrzymywania relacji z dotychczasowymi klientami. Każdego dnia każdy z nas przekonuje się, ż ten rodzaj komunikacji jest wyjątkowo efektywną i skuteczną formę reklamy - żadna inna nie pozwala na dotarcie do określonej grupy naszych klientów w tak krótkim czasie.

    To głównie za pomocą newsletterów informujemy naszych klientów o:

  • promocjach,
  • wyprzedażach,
  • nowościach w ofercie,
  • Dniach Otwartych
  • czy też o istotnych momentach w naszej ofercie.

Każdego dnia podejmujemy szereg działań, aby przygotowywana przez nas komunikacja e-mailowa w pełni i najskuteczniej prezentowała wachlarz zalet marki, dla której w danym momencie pracujemy.
Łączymy świat oczekiwań i marzeń naszych klientów z paletą narzędzi jaką dysponujemy w ramach conspace, by stworzyć nową jakość obsługi klienta dzięki wielopłaszczyznowemu podejściu do problematyki.

• LIVE CHAT


Live Chat stał się Szybszy niż e-mail, efektywniejszy niż telefon – taki właśnie jest live chat, który w ostatnim czasie stał się jedną z najszybszych form komunikacji w czasie realnym z klientem.

    Na czym polega atrakcyjność live chatu:

  • Klienci są anonimowi, więc rozmowa jest z ich perspektywy mnie krępując,
  • chat umożliwia śledzenie ruchu zainteresowanych ofertą klientów na stronie, a także uzyskanie informacji jak na nią trafili i w ten sposób lepiej dopasować swoją ofertę.
  • skuteczne i błyskawiczne udzielenie informacji sprawia, że klient chętniej skorzysta z naszej oferty co może przełożyć się na wzrosty sprzedaży nawet do 15%.

Już od kilku lat firmy na całym świecie z sukcesem wykorzystują live chat w relacjach ze swoimi klientami, by im pomagać i szybko reagować.