Dobór narzędzi i obsługa komunikacji ofert, akcji promocyjnych i marketingowych, obsługa dedykowanych infolinii, kampanie sms i e-mail.
Szczegółowe raporty i rekomendacje, dotyczące przyszłych założeń i rozwoju.
Proponowane moduły:
• INFOLINIA
W dzisiejszych czasach, kiedy konkurencyjność na rynku jest bardzo wysoka na sile zyskuje stawianie na jakość kontaktów z klientami. Posiadanie własnej infolinii jak się już okazało jest niezbędnym elementem kreowania profesjonalnego wizerunku przedsiębiorstwa.
Infolinie pozwalają nie tylko na ułatwienie, ale i przyspieszają kontakty z klientami.
- Ten typ marketingu bezpośredniego znajduje jednak główne zastosowanie w:
- skutecznym i szybkim pozyskiwaniu klientów
- aktywizowaniu obecnych do skorzystania z nowej oferty
- rozwiązywanie problemów klientów
- dostarczenie klientom informacji dotyczących oferty firmy
• OBSŁUGA KAMPANII SMS/E-MAIL
Kampanie sms i e-mailingowe łączą w sobie prosta forme, szeroki zasięg oraz ściśle sprecyzowana grupę docelową.
- Dlaczego wciąż warto przeprowadzać kampanie SMS?
- są one bowiem skutecznym narzędziem komunikacji bezpośredniej,
- dają w pełni mierzalne efekty działania,
- w połączeniu z pozostałymi narzędziami marketingowymi zwiększają siłę dotarcia z interesującym nas przekazem.
Klient: Branża motoryzacyjna.
Co zyskujesz?
• Lojalność konsumencką dzięki akcjom promocyjnym i specjalnym,
• Obniżenie kosztów zarówno komunikacyjnych, jak i promocyjnych.
Jak możesz wykreować kampanię SMS?
• SMS-y marketingowe:
PRZYKŁAD: Przypominamy o wymianie opon. Tylko teraz atrakcyjne ceny wymiany wraz z możliwością przechowywania sezonowego opon. Umów się już dzisiaj – szczegóły na naszej stronie www.
• kampanie SMS promujące Dni Otwarte w salonie czy wyprzedaże:
PRZYKŁAD: Już jest! Nowa wersja BMW 7. W dniach 5-7 listopada zapraszamy do naszego salonu na Dni Otwarte.
Klient: Agencja reklamowa
Co zyskujesz?
• skuteczne rozwiązania wspomagające Twoją sprzedaż,
• kampanie szytą na miarę potrzeb Twojej marki – stargetowana grupa docelowa oraz najlepszy moment na przeprowadzenie kampanii
Jak możesz wykreować kampanię SMS?
• konkursy i loterie promujące markę bądź produkt, a także generowanie wzrostów sprzedażowych:
PRZYKŁAD: Weź udział w konkursie! Zarejestruj się na stronie loterii i wygraj nawet 200tys! Szczegóły na stronie www – czekamy na Ciebie.
• kampanie SMS wspierające sprzedaż:
PRZYKŁAD: Ostatnie dni super oferty! Najnowszy zapach dla Niej i dla Niego w cenie 120zł. Oferta ważna tylko do 09.06.2017. Zapraszamy do naszych perfumerii bądź do sklepu online.
A co może zyskać Twój biznes wdrażając rozwiązanie jakimi są powiadomienia SMS?
• wizerunek nowoczesnej i pro-klienckiej marki
• spersonalizowany system przypomnień
• skuteczny, a przy tym bardzo szybki kanał komunikacji z Twoimi klientami
Klient: branża motoryzacyjna
Co zyskujesz?• sprawną komunikację z klientem
• podniesienie jakości obsługi klienta
• realne obniżenie kosztów działań promocyjnych i komunikacji
Jak możesz wykreować kampanię SMS?
• wiadomości SMS przypominające o przeglądzie technicznym, czy wymianie oleju:
PRZYKŁAD: przypominamy, iż 27 maja mija termin ważności przeglądu technicznego Twojego pojazdu. Zapraszamy do nas z dowodem rejestracyjnym.
• SMS marketingowy:
PRZYKŁAD: Przypominamy o wymianie opon na zimowe. Tylko do 20 października zyskasz 15% rabatu na ich wymianę. Szczegóły na naszej stronie www. Zapraszamy.
A jak obecnie kształtuje się rynek kampanii e-mailingowych?
Czy w czasach masowych wysyłek maili warto inwestować jeszcze w ten rodzaj komunikacji?
Okazuje się, że jednak tak. Wciąż jest to najtańsza i najbardziej skuteczna forma nie tylko pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych, ale również podtrzymywania relacji z dotychczasowymi klientami. Każdego dnia każdy z nas przekonuje się, ż ten rodzaj komunikacji jest wyjątkowo efektywną i skuteczną formę reklamy - żadna inna nie pozwala na dotarcie do określonej grupy naszych klientów w tak krótkim czasie.
- To głównie za pomocą newsletterów informujemy naszych klientów o:
- promocjach,
- wyprzedażach,
- nowościach w ofercie,
- Dniach Otwartych
- czy też o istotnych momentach w naszej ofercie.
Każdego dnia podejmujemy szereg działań, aby przygotowywana przez nas komunikacja e-mailowa w pełni i najskuteczniej prezentowała wachlarz zalet marki, dla której w danym momencie pracujemy.
Łączymy świat oczekiwań i marzeń naszych klientów z paletą narzędzi jaką dysponujemy w ramach conspace, by stworzyć nową jakość obsługi klienta dzięki wielopłaszczyznowemu podejściu do problematyki.
• LIVE CHAT
Live Chat stał się
Szybszy niż e-mail, efektywniejszy niż telefon – taki właśnie jest live chat, który w ostatnim czasie stał się jedną z najszybszych form komunikacji w czasie realnym z klientem.
- Na czym polega atrakcyjność live chatu:
- Klienci są anonimowi, więc rozmowa jest z ich perspektywy mnie krępując,
- chat umożliwia śledzenie ruchu zainteresowanych ofertą klientów na stronie, a także uzyskanie informacji jak na nią trafili i w ten sposób lepiej dopasować swoją ofertę.
- skuteczne i błyskawiczne udzielenie informacji sprawia, że klient chętniej skorzysta z naszej oferty co może przełożyć się na wzrosty sprzedaży nawet do 15%.