ZGF czyli Zamknięte Grupy Focusowe
Polegają na wywołaniu i kontrolowaniu dyskusji na jeden konkretny temat między uczestnikami grupy. Grupy sterowane są przez moderatora w celu uzyskania odpowiedzi na badane zagadnienie. Ta forma badania grupy focusowej może trwać klika sesji, nawet do kilku tygodni.
Jesteśmy pionierem w zastosowaniu tej nowatorskiej metody w relacjach biznesowych na polskim rynku. Jeżeli czekają Cię decyzje obarczone strategicznym ryzykiem, które są kluczowe dla Twojej marki to ta metoda zbierania informacji może okazać się świetną inwestycją.
Internetowe fora to nic innego jak przeniesienie do struktury strony www grupy dyskusyjnej, z tą różnicą, że dostęp do nich ma tylko wybrane grono osób zainteresowanych tematem – klienci, pracownicy firmy, inwestorzy czy potencjalni klienci.
Dzięki opiniom i uwagom wyselekcjonowanej grupy odbiorców uzyskanym na forum masz możliwość udoskonalenia potencjalnych rozwiązań, zanim zostaną one wprowadzone w życie. Ponadto, stworzenie użytkownikowi Twojej marki warunków do czynnego udział w jej współtworzeniu sprzyja budowaniu osobistego przywiązania i odpowiedzialności za nią i jej sukcesy czy też porażki.